perjantai 19. huhtikuuta 2019

HARRIN TAPAHTUMAT: HEI ME SURFFAILLAAN!


PÄÄSIÄIS SURFFAILUA! Tuntuu kuin PÄÄSIÄINEN olisi yksi suosituimpia internet ja facebooksurffailuja sillä kyllä ainakin jokatoinen julkaisee jotain päivityksiä FB:ssä ja toivottelee miljoonille ihmisille HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ jonkun tipu ja suklaamunakorin kuvan kanssa. 2013 Hawaijin Prinssi ARI WISKARI kyseli painoindeksistäni ja oli huolissaan laihtumisestani, johon ei ollut kyllä mitään syytä huoleen. Olin palannut silloin taas näiden blokirjoituksieni pariin koska sitä oli minulta kyselty jopa useammalta taholta MIKSI EN OLE ENÄÄN KIRJOITELLUT? Nyt olen taas tehnyt paluun ja tulipa vaan mieleen, ettei Hawaijin Prinssikään ole sitä huomannut, surffailee ilmeisesti HONOLULUSSA!

                            HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ kakille blogini ehkä kahdelle lukijalle!
                     
20.4.2013 kirjoitettua....
Juuri kun olin päässyt kotiin. Olin käynnyt syömässä lounaan Haukilahden E.T.CHARLIESSA ja kotona syönnyt suklaajäätelöä banaanin kera ja kävin iltapäivä nokosille täyden vatsani kanssa, soittaa yksi SURFFAILUN virtuooseista, lähes kaiket ajat Hawaijilla surffaamassa viihtyvä "Hawaijin Prinssi" ARI WISKARI minulle ja kertoo, että huomasi tänään, nyt kylläkin netissä surffailessaan, että olen tehnyt paluun blogini pariin. Kertoi olevansa siitä mielissään. ARI kyselee miten laihdutuskuurini sujuu, olenko jo kutistunut ihan kokonaan olemattomiin? Sanon etten kyllä tämän päivän lounaan ja jälkiruoan jälkeen usko sitä tekeväni, mutta aivan lähiaikoina aloitan uuden yrityksen. Yrityksen no 249! Samalla kuitenkin sovimme että heti ilmojen lämmetessä pistäydymme Mellstenin Paratiisirantaan cafe Mellstenin terassille aurinkoon istumaan, juomaan kahvia, kera niiden herkullisten possumunkkien, joita siellä on tarjolla. En ehkä vielä heti aloita sitä 249:sää! Ps. Yllä olevissa kuvissa Hawaijin Prinssi mielipuuhassaan Hawaijilla, jossa hänellä on myös hyviä kavereita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti