keskiviikko 28. joulukuuta 2022

HARRIN KEHÄKULMASTA 28.12.2022

Moi te kaksi uskollista blogini lukijaa. Tämä vuosi 2022 on saamassa loppunsa ja kyllä on sanottava, että on ollut aikamoinen vuosi. Sen lisäksi että täytin 75 vuotta (mikä on ihan kauheeta) on ollut koronaa ja sotaa Ukrainassa, jonka laineet lyövät laajalti Eurooppaan ja koko maailmaankin. On vaikea sanoa mitä on tulossa vuonna 2023....Mutta jos koitan sen syrjäyttää nyt ja keskittyä tähän päivään joka alkoi luonollisesti treenillä Tuulimäen Boxingsalilla, jonne mun piti mennä kyllä vasta ensi vuoden alussa, mutta en malttanut odottaa, joten "varastin" vähän alkua aikaisemmaksi ensi vuoden treenin alkua. Sitten olen fiilistellyt tässä mun "mies luolassa" aika hassulla tavalla, olen lukenut kirjaa Rollarimuusikosta RONNIE WOODISTA. On muuten aikamoinen kirja ja tarina. Samalla olen kuunellut OLAVI VIRTAA ja tuntenut siitäkin hyviä fiiliksiä. Tapasinhan sentään hänet jopa meillä kylässä, kun oli faijan kavereita. Treenin jälkeen on rentoutunut olo ja kun katselen tätä miesluolaani, kuvia seinillä, muistoesineitä kymmenien vuosien takaa, vahvistaa se, että olen aika vanha jo, mutta annan mielen tehfä aikamatkoja musiikin, rock and rollin ja boxingin ja ynnä muiden kuvien kautta....onpa ollu kaikenlaista...nyt lähdetään siis kohta taas kokemaan uutta vuotta 2023....toivotaan että vuosi on rokkaava? Tässä muutama kuva, kirja RONNIE WOODISTA, levy OLAVI VIRRASTA ja miesluolasta....












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti