perjantai 4. toukokuuta 2012

NYRKKEILJÄN UNELMA

Mikä oikeastaan sopisikaan paremmin tähän tämän päivän juttuuni kuin tämä, kun aamupäivän KAHVIITELUSSA, NALLE ABRAHAMSSONILLA oli mukananaan kirjoittamani NYRKKEILIJÄN UNELMA kirjani ja halusi saada siihen singerauksen hänelle. Tämä vie mut takaisin boxingiin, Göteborgiin ja BERTIL KNUTSSONIIN, josta olen kirjassani kirjoittanut ja siihen NYRKKEILIJÄN UNELMAANI, mitä se oli. Tarina on tunteellinen, niinkuin olen ollut aina itsekkin, nyrkkeily oli hienoa ja loistavaa, mutta kuitenkin, ehkä tärkeintä ja hienointa on ollut ja on YSTÄVYYS, mitä olen sannut kokea ja saan kokea sitä yhä. Tässä mun elämässä on tapahtunut niin paljon, välillä se on ollut kuin elokuvaa, yht`äkkiä kaikki on kadonnut, mutta sitten taas väläyksittäin pieninä paloina se on tullut takaisin, muistoissa, sydämmessä ja sielussani. Enpä menisi väittämään, en todellakaan, että olisin elännyt jotenkin suuren elämän suurine saavutuksineen, mutta sen väitän, että SE ON OLLUT MINULLE SUURTA! Kiitoksia siitä myös kaikille ystävilleni vuosikymmenien aikana! Näin se vaan SEBASTIAN K voitto sai fiilikset virtaamaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti