keskiviikko 5. tammikuuta 2011

ELÄKELÄISEN KEHÄKULMASTA 5.1.2011!

Niinpä niin. Se on keskiviikko sitten. Aamupäivä on mennyt taas tässä FB:n ja sähköpostien virtuaalisessa maailmassa! Yksi asia mun täytyy kyllä sanoa. Olen saannut useita viestejä ystäviltäni, jossa ovat huolissaan (katsottuaan BananaSplit kuvaani) ettenkö vaan aio taas lihoa? No voin sanoa vain, älkää olko huolissanne.....heh,heh, olen jo lihonnut! Mutta koska monilla on menossa tipaton tammikuu, niin minulla on BananaSplititön kuukausi! Se on tietysti ankara koettelemus. Tiedän, että tulen näkemään painajaisia, unia jossa olen autiolla saarella, missä ei ole yhtään jäätelöbaaria ja kaiken lisäksi siellä ei paista aurinko! No mutta meillä kaikilla on huolemme ja painajaisemme. Äsken sain myös sähköpostia ystävältäni Valkeakoskelta. Pitkänlinjan nyrkkeilymieheltä ja vaikuttajalta RENE JÄRVISELTÄ, jonka tapasin, tai oikeastaan hän yllätti mut (päivän kolmatta jäätelöannosta) ollessani syömässä ja näin RENEN ilmeestä että hän oli huolissaan minusta. Ja niinpä hän kysyikin heti meilissään, olethan saannut jäätelöputken poikki? Ja kertoi tulleensa viime yönä takaisin Suomeen ja Valkeakoskelle! Sain sähköpostia myös www.nouseva.com Haagalaista historiaa nettisivullaan ylläpitävältä MARKKU POUTASELTA, joka on myös valtavan innostunut rock and rollista. Ja MARKKUKIN oli huolissaan, etten vain syö liiaksi BananaSplitejä. SONJA HOFFMAN Wsoyn entisiä nyrkkeilyoppilaitani esitti myös huolensa lihomisestani. Okei. näitä viestejä on siis tullut useampikin ja se siitä. Olen jo unohtanut miltä BananaSplit maistuu. Jo viides päivä ilman sitä! Muuten tällä viidennellä päivällä on mulle suurempikin merkitys. Se olisi isäni syntymäpäivä! Joten ajatuksin lähetän onnittelut isälleni! Hän antoi mulle niin paljon....BOXINGIN....paljon hyviä hetkiä. Aina välillä tuntuu tämä elämä niin hurjalta. Se on niin väliaikainen ilmiö. Ihmisiä tulee ja menee. Jäämme kaipaamaan heitä, kunnes tulee meidänkin aika lähteä. Tavataankohan me toisiamme siellä jossakin? No täällä maanpäällä minä tapaan oikeastaan hyvin isäni syntymäpäivän kunniaksi, PIITULAINEN sukuseuran puheenjohtajan SEPPO PIITULAISEN tänään stadissa ja kuulen lisää sukuseurasta, minkä olemassaolosta en tiennyt mitään, mutta FB:n uskomaton virtuaalinen maailma toi tämänkin minulle esille. Lisäksi on mentävä vielä tänään treenaamaan, jotta BananaSplit kiloista taas ainakin jotain häviäisi. No jatketaan päivää ja elämää ELÄKELÄISEN KEHÄKULMASTA katsoen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti