maanantai 1. helmikuuta 2010

ELÄKELÄISEN KEHÄKULMASTA 1.2.2010

Hip Hei Huraa.....kuukausi lähempänä kesää! Tietysti siinä on se huono puoli ettei silloin oo enään lunta? Ja hiihtämiseen innostuneet eivät pääse enään hiihtämään! Voisin kyllä suositella silloin vesihiihtoa tai surffausta! Johon huippukoulutuksen voisi antaa HAWAIJIN PRINSSI ARI NWISKARI, joka on kansainvälisen surffaus ja aurionkorakkausliiton hallituksen jäsen ja ansioitunut sekä ansaitusti arvostettu ja tunnettu surffaustaidoistaan BLUE HAWAIIN rannoilla! Minä itse olen enemmän innostunut BOXINGISTA ja olenkin riemuissani ROBERT HELENIUKSEN loistavsta matsista Saksassa viime lauantaina, jossa hän voitti ylivoimaisella esityksellään tyrmäämällä entisen raskaansarjan maailmanmestarin LEMON BREWSTERIN 8:ssa erässä! Aivan loistava suoritus!!! Aivan toisella tavalla sykähdyttävä tunnelman koin kun AMMATTINYRKKEILY.NET nettisivujen WEBMASTER PASI TAAVITSAINEN julkaisi sivuillaan mun lehtileikkelealbummit vuosilta 1964-1970! Paljon tarinaa ja kuvia, muistoja hyviä ja pahoja. Ihmisiä joiden kanssa olen kokenut hyviä hetkiä! Olen saannut jo useita kommentteja siitä että PASI TAAVITSAINEN ja AMMATTINYRKKEILY.NET teki kulttuuriteon julkaistessaan nämä albumit! Tänään aloitin myös helmikuun treenisessioni ja sitä jatketaan huomenna. Käykää katsomassa www.ammattinyrkkeily.net sivustosta pikkasen muistoja meikäläisen BOXING ELÄMÄSTÄ....silloin joskus....kauan.....kauan aikaa sitten!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti