lauantai 9. joulukuuta 2023

HARRIN KEHÄKULMASSA 9.12.2023

 

Tänään on lauantai ja olen menossa katsomaan SM-nyrkkeilyn loppuotteluja Vantaan Energia Areenalle tuon Ammattinyrkkeily.Net sivuston gurun ja ystäväni PASI TAAVITSAISEN kanssa. Suomen nyrkkeily viettää 100 vuotis syntymäpäiväänsä ja siitä kun minä nyrkkeilin SM-nyrkkeilyissä 1966 on 57 vuotta ja siitä kun minut liitettiin Viipurin Nyrkkeilijöiden jäseneksi on jo 76 vuotta! Aika huimia lukemia. Aika kuluu kovaa vauhtia. Ja nyt olen jouunut pitämään lähes kahden kuukauden paussiin taistelustani vanhuutta vastaan eli jättämään boxingtreenit Tuulimäen boxingsalilla, että kävelyni Haukilahden rannoilla oikean pohkeeni kipuillessa niin etten ole pystynyt oikeastaan kävelemään tuttuja rantakierroksiani eikä puhettakaan, että olisin pystynyt menemään Tuulimäen Boxingsalille. Painoni on tietenkin noussut joitakin kiloja, joten senkin palauttaminen taas takaisin siihen mikä on tavoite painoni tulee olemaan viikkojen juttu. Sitten kun taas pystyn treenaamaan.Taidankin jo vapaaehtoisesti jättää ajatukseni boxingtreeneistä vuoden 2024 vaihteen jälkeiseksi. Nyt kuitekin tuntuu, uskaltaisinko edes ajatella, pari päivää olen tehnyt hyvin pieniä kävelyjä pari kertaa päivässä eikä pohkeessa ole tuntunut kipua. No täytyy suhtautua asiaan varovaisella toiveikkuudella ja ajatella.....MINÄ PALAAN VIELÄ.....



                              PASI TAAVITSAINEN ja minä Westendissä kahvittelemassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti