maanantai 22. heinäkuuta 2019

HARRIN TAPAHTUMAT: PAINEITA!

PAINEITA...otsikko saa tietysti ajattelemaan, että nyt aamu-TV:ssä luvataan yli 30 asteen lämpötilaa tänne Suomeen. Mutta kun olin juuri Mallorcalla jossa lämpötila nousi 40 +asteeseen, ja siitäkin selvittiin, niin en ole siitä huolestunut. Nämä paineet ja otsikko on neljän vuoden takaa, kun salitreeni läheni ja olin huolissani miten treeni tulisi menemään kesän ja paussin ja kesäkilojen jälkeen. Nyt tänä kesänä ei ole vielä paineita treenaamisesta sillä siihen on vielä kaksi viikkoa aikaa. Tosin noiden kilojen kanssa on edelleen paineita. Olen nyt viime päivinä koittanut olla vegetaarisella linjalla, syömällä kaura-jäätelöä mansikoiden kanssa, mutta tuntuu kuin tämä vegetaarinen kaurajäätelö paketti iltapalana ei pudottaisi painoa. No keksin kyllä vielä ratkaisun ja oikean ruokavalion....luultavasti? Tänään maanataina kahvitellaan taas kavereiden kanssa cafe Torpanrannassa ja kuulen tarinoita menneeltä viikolta ystäviltäni, jotka elävät säihkeen ja glamourin sävyttämää elämää. Joten viikko alkaisi ilman suuria paineita....kaksi viikkoa aikaa treenikauden alkuun....


22.7.2015 kirjoitettua
Istun jälleen partsilla aamukahvin ja lihapasteijan kanssa. Aamu näyttää aurinkoiselta. Olen käynnyt jo pienen kävelylenkin tyttöni dogin MILON kanssa. Itseasiassa ihanan rauhallinen aamu. Katson vihreänä edessäni avautuvaa luontoa. Hmm, voisin hakea toisen kupin kahvia ja toisen lihapasteijan kun maistuu niin hyvälle. Pieni hetki! No niin jatketaan. Huomaan, että ajatukseni täyttää jo ensi maanantaina alkava treenikauteni ja paluu Tuulimäen Boxingsalille. Mulla on ollut nyt pitkä paussi sieltä.
Olen aika kauhuissani. Jaksankohan edes sen normaalin treeniohjelmani 13 erää? Tuskin. Lähteekö vasensuora säkkiin vielä terävästi. Tuskin.Olen ostanut uuden hienon digitaalisen vaa`an punnitsemistani varten. Hah, nyt en kyllä uskalla ottaa edes sitä vielä paketista. Ties vaikka kaikki digitaaliset lukemat menisivät epäkuntoon ja mun on vaikea uskoa, että mä olisin niin paljon LIHONNUT? Ehkä on parempi odottaa muutama kuukausi ennenkuin katsoo totuutta silmiin, eli digitaalisia painoindexiä uudelta vaa`alta! EU kamppailee paineiden alla Kreikan ja muiden ongelmien kanssa ja mnä puolestani tunnen myös paineita paluusta ASKEETTISUUDEN ja KURINALAISUUDEN TIELLENI. Tässä on selvästi jotain samaa Kreikan kanssa. Ei millään haluaisi nyt hyväksyä velvoitteita eikä pakoitteita, joita paluuni ASKEETTISUUDEN ja KURINALAISUUDEN tielle vaatisi.





Ja huomenna olisi taas kahvittelu Cafe Carusellissa KAHVI KAVEREIDEN kanssa parin viikon paussin jälkeen, kun olin siellä MALAGASSA viettämässä Muruni kanssa lomaa. Torstaina YLEN JOUKO VUOLLE haluaa haastatella minua JOMI LIMMOSESTA johonkin ohjelmaan. No kuulen siitä sitten torstaina enemmän. Aihe JOMI LIMMONEN on hyvä ja saa hyviä muistoja mieleen, siitä kun oltiin vielä hoikkia.


Sitten on vielä pakko suositella, ennenkuin joudun sinne ASKKEETTISUUDEN ja KURINALISUUDEN TIELLENI, jos käytte Pariisissa, niin käykääpä ihmeessä ravintolassa LA COUPOLESSA. Me käyttiin siellä kuuluisan kuvakirjataiteilijan ja Rock and Roll valokuvaajan MASA von ELMIN kanssa syömässä Chateaubriadit. Kyllä oli maistuvat.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti