maanantai 28. marraskuuta 2011

PIENIÄ PALOJA VIIKON VARRELTA 28.11.2011


Aloitin tämän blogin pitämisen 31.5.2005 otsikolla PIENIÄ PALOJA ELÄMÄN TERASSILLA. Tarinoita ja juttuja on syntynyt erilaisilla otsakkeilla, teemoilla, kaikkiaan jo 246 kpl! Yllätyin, kun sen tänään havaitsin, katsoessani niiden määrää. Mitä erillaisimpia juttuja, tapaamisia ja kohtaamisia, iloa ja surua sekä muistelua matkasta elämän varrella. Nyt kun on taas viikonalku ja marraskuun loppu jo tällä viikolla ja alkaa vuoden 2011 viimeinen kuukausi, voisin sanoa 12 erä. Se tarkoittaa minulle aina sitä sykähdystä, että on tulossa uusi vuosi ja uteliaisuuden siitä, mitä vuosi 2012 tuo tullessaan ? Tämäkin vuosi on jo aika hyvin tallennettu tänne blogiini. Tapahtumat ja ystävät, joita olen kokenut ja ystävät joita olen tavannut vuoden aikana. Vielä on kuitenkin joulukuu jäljellä ja joulukuuhan on aina täynnä tapahtumia, merkittäviä päiviä ja juhlia juhlapäivineen. Ennenkuin on vuodenvaihde ja olen selvinnyt vuoden läpi! Mikä mun kohdalla on aina merkittävää. En ole koskaan voinnut pitää sitä itsestään selvyytenä. Koettelemuksia on aina löytynyt vuoden varrella. Aloitan nyt kuitenkin jälleen uuden teeman pitää tätä blogiani yllä ja nyt otsikolla PIENIÄ PALOJA VIIKON VARRELTA, mikä jo kertookin sen, että kerään pieniä ajatuksia, hetkiä, tapaamisia sekä tapahtumia viikon varrelta. Kerron niistä näin viikon aluksi, pääasiassa maanantaisin. En tosiaankaan tiedä seurataanko tätä blogiani ja juttujani, muutamia ystäviäni lukuunottamatta, minkään vertaa? Mutta se ei olekkaan niin tärketä minkälainen määrä ihmisiä tätä lukee, sillä minähän en myy mitään, eikä mun olemassa olonikaan vaadi enään sen kummempaa huomiota. Ehkä tärkeintä yksinkertaisesti on vain se, että pidän kirjoittamisesta, omalla tavallani. Asettaa itselleni kysymyksiä, ehkä vähän haasteita, tutkailla ja pohtia tätä elämän kulkua ja ilahduttaa ystäviä, joiden kanssa olen vuorovaikutuksissa, joita tapaan ja jotka kuuluvat elämääni. Seurata ja taltioida nyt matkaa tässä päivässä ja hetkessä. Löytää yhä se seikkailijan mieli, se uteliaisuus ja elämän yllätyksellisyys. Löytää hyviä hetkiä, iloa, ystävyyttä ja rakkautta! VAIN ELÄMÄÄ, loistavan IRWIN GOODMANIN ja VEKSI SALMEN laulun sanoin. VAIN ELÄMÄÄ!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti