torstai 30. syyskuuta 2010

ELÄKELÄISEN KEHÄKULMASTA 30.9.2010

Aurinko paistaa taas tuolla ulkona ja näin ikkunasta ulos katsoessa vaikuttaa ihan kesältä. Kukat kukkii edelleen värikkäästi tuossa parvekkeella. Mutta tosiasia on, että on jo syksy ja syyskuun viimeinen päivä. Olin aamupäivällä luonollisesti treenaamassa Tuulimäen boxingsalilla ja se oli tämän kuukauden treenisaldossa 15:sta treenini. En ole siihen ihan tyytyväinen sillä oma tavoitteeni on 20 boxingtreeniä kuukaudessa. Se onkin vain osoittautunut minulle vaikeaksi saavuttaa. Taitaa näin eläkeläisenäkin olevan liikaa touhua, joka jättää aina jonkun päivän treenin väliin. Kiitin kuitenkin syyskuun treeniä EVERELAST suukolla päärynäpalloa ja lupasin lokakuussa itselleni, käydä nyt se 20 boxingtreeniä täyteen! Treenin jälkeen ajoin Niittykummun Mc Donaldsiin syömään Ceasarsalaatin ja parkkiksella tapasin SAXBERGIN joka on entisiä nyrkkeilyoppilaitani. Ajoin Isoon Omenaan etsimään postia, joka oli sinne muuttanut vähän aikaa sitten. Olin saannut ilmoituksen, että minulla on paketti noudettavissa. Ja kylläpä olikin miellyttävä paketti. Se oli tullut WSOY:ltä/PEKKA JAATINEN, Rovaniemi. Paketissa oli PEKAN uusi kirja VAIN TÄNNE ASTI YLTÄÄ MAAILMA! Kirjoittelinkin siitä tuossa aikaisemmin, että kirja on tulossa minulle ja siitä kuinka kirjan nimi VAIN TÄNNE ASTI YLTÄÄ MAAILMA viehättää minua. On jotenkin niin uskomaton tunne , että vaikka tunnen ja tiedän viettäväni hyvin pienimuotoista elämää, niin tunnen olevani jossakin suuressa mukana......niin se on ELÄMÄ....se on suurta ja ihmeellistä sen kaikkine pieninekin tapahtumineen. Se on monisävyistä kaikkine sävyineen ja tunteineen. Mutta se voi myös olla ihanaa ilman mitään suuria asioita tai jos on siis yksi suuri asia.....RAKKAUS.....niin tännekin asti yltää maailma! Hyvää torstaipäivää ja olkoon se toivoa ja rakkautta täynnä! Minä palaan taas tähän ELÄKELÄISEN KEHÄKULMAANI nopeasti kuin vasen suora!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti