perjantai 14. tammikuuta 2022

HARRIN KEHÄKULMASTA: Uusi Vuosi Uusi Mahdollisuus!

Niinpä....Mira Potkonen kakkoseksi tämän vuoden Vuoden Urheilija kisassa. Minä olisin kyllä valinnut ykköseksi, mutta en ala siitä enempää vääntämään vaan totetan, että urheilu on hienoa kaikkien lajien myötä. Minulle tietysti nyrkkeily on se hienoin, mutta nyt kyllä vähän harmittaa, kun ei pääse Tuulimäen Boxingsalille sille TUNTUMAN SÄILYTTÄMISEEN, jonka tunnen tarpeelliseksi taistelussani vanhuutta vastaan. No ei auta. Se on korvattava jollakin muulla tavalla minkä aion tehdä, kun olen palannut ensi viikolla alkavalta korkeanpaikan leiriltäni Kanarialta. No, tätä TUNTUMAN SÄILYTTÄMISTÄ olen funtsinut aikaisemminkin ja ei se ole siitä paljon parantunut, mikä kyllä vähän harmittaa? Mutta tämä 2022....uusi mahdollisuus uusi vuosi......

15.1.2018 kirjoitettua....
On mielenkiintoista seurata näitä vanhoja juttuja, vaikka nyt en ole sen vanhempi kuin vuosi sitten, niin huomenna 16.1.2018 on tarkoitus mennä taas TUNTUMAN SÄILYTTÄMINEN treeneihin. Siis samoin tein tasan vuosi sittem? Huolimatta 2017 laatimastani harjoitusohjelmasta, se ei toteunut, liikaa matkoja, liikaa Rock and Rollia ja liikaa ikää? Ainahan sitä voi selitellä, mutta nyt uusi yritys TUNTUMAN SÄILYTTÄMINEN 2018 jatkuu HUOMENNA!

16.1.2017 kirjoitettua....
Tämä meneillä oleva alkava vuosi on saannut siis alkunsa aika monipuolisesti ja monessa herkullisessa ruokapaikassa ja niinpä treenit Tuulimäen Boxingsalilla ovat alkaneet hiukan verkkaisesti mun kohdalla. Olen joutunut houkuttelemaan itseäni treenaamaan nimikkeellä TUNTUMAN SÄILYTTÄMINEN mikä tarkoittaa muutaman erän kevyempää harjoituta, kuin aikaisempina vuosina. Tai sitten, tästä olen sekä peloissani että huolissani, olen alkanut vanhenemaan ja tuleva 70. vuoden ikärajan lähestyminen huolestuttaa? Olen kuitenkin laatinut itselleni sen normaalin treenisession täksi vuodeksi 2017 tarkoituksena nostaa erämäärät entiselle, siis viime vuotisille tasolle. Saas nähdä kuinka äijän käy? Tänään sain kuitenkin loistavaa valmennusapua, kun EX-Mestari JAN "Jankka" NYHOLM pistäytyi nyrkkeilysalille ja piteli vähän säkkiä ja valoi harjoitus innostusta "ukkeliin"!!!

1 kommentti:

  1. Laina tarjous 2% korolla


    Jos tarvitset taloudellista apua, älä epäröi ottaa yhteyttä. Voit saada lainaa on välillä 2.000 € ja 10.000.000 € erittäin suotuisin ehdoin laillisesti ja luotettavuutta. Jos haluat lisätietoja rahoitusjärjestelyistä, ota yhteyttä sähköpostitse. E-mail: marxinro@gmail.com

    VastaaPoista