torstai 22. elokuuta 2019

HARRIN TAPAHTUMAT: DIGIELÄMÄÄ!

DIGIELÄMÄÄ, sitähän tää on ollut. Nimittäin nykyään on DIGI Vaa`at jotka näyttävät painosi todella 100 gramman tarkuudella. Pettämättömästi! Tänä aamuna, nyt minulla on uusi hieno aivan loistava viimeisen pälle toimiva DIGI VAAKA. DIGI elämä on siis kunnossa. Niin, ai siis paino, joo hyvässä mallissa, eilisestä olen laihtunut taas 200 grammaa. Eilen ei jääteälö, vain ihana uunituore korvapuusti Mellstenin Paratiisirannassa cafe Mellstenissä. Laihdutuskuurini on siis mallissaan, välillä laihtuu välillä lihoo. Etsin oikeata ruokavaliota jotta saisin tulosta aikaan! Treenit on lähteneet hyvään vauhtiin ja maistuvat. Siitä yksi tuore kuva treenin jälkeen.

SE onko blogini lukija määrä edelleen kaksi, siitä ei ole varmutta. En ole moneen aikaan tavannut ketään joka kertoisi lukevansa näitä juttujani. Ymmärrän sen hyvin. Niinpä en jatkakkaan tätä nyt enempää vaan 22.8.2015 blogikirjoitus alla olevana kuvineen jatkaa tätä päivää ja DIGI ELÄMÄÄ!

22.8.2015 kirjoitettua......
Tänään aamu meinasi mennä ihan pitkäksi, kun muutama kuukausi sitten ostamastani digivaa`astani lähti pohjasta sähköjohdot purkautumaan. Mulla meni ainakin tunti että sain ne johdot taas paikalleen. Ja sitten kun astuin vaa`alle (7. NO SUGAR  päivän jälkeen) se näytti että painoin 201,5 kiloa? Shokista selviydyttyäni aloin selvittämään, miten digivaakani voi näyttää tälläisia lukuja? Puolen tunnin jälkeen räplätessäni sitä super hienoa digivaakaa, ymmärsin, että se on joku toinen painoyksikkö kuin kiloja, mitä se näyttää ja josta en ymmärrä mitään. Sain vaihdettua sen EU säädöksin oleviksi kiloiksi. Ja vieläkin se näytti, että olen edelleenkin samassa painossa kuin viikko sitten? Onkohan niissä johdoissa kuitenkin jotain vikaa? No, mä en ehtinyt jäämään sitä miettimään, vaan oli rynnättävä hammaslääkärille puolivuotis hampaiden putsaukseen. Sieltä sitten treenaamaan.

Lisäsin varmuuden vuoksi 1 erän lisää 10 erän treeniini, joten nyt on voimassa 11 erän harjoitus. Pukuhuoneessa tapahtui, suihkuun mennessäni, lähes digitaalinen ihme! Pukuhuoneeseen tulee tuttu sporttinen, hoikka (tunnen pistoksen) herrasmies. Minut nähtyään hymyilee ja sanoo: "Mitäs kilojen karkuunjuoksija"? Näkee yllättyneen ilmeeni ja jatkaa, "Niin minä olen se toinen blogisi lukija"! VAU, nyt olen tavannut molemmat blogini lukijat! Viime kesänähän cafe Torpnrannan terassilla istuessani  siitä ohi kävelee selvästi Munkkinimen aatelistoon kuuluva herrasmies. Hän tervehtii minua ja kertoo lukevansa töissänsä blogiani ja tulevansa siitä hyvälle tuulelle. Luulenpa, että harva bloggaaja on tavannut kaikki lukijansa ihan näin face to face! Kirjoittelen tätä nyt Mellstenin Paratiisirannan cafe Mellstenin terasilla ja on ihan pakko tässä mainita, että terasilla on myös rannan KUNINGATAR suloinen MARIA (GUZENINA) En voi koskaan unohtaa näkyä, kun häntä, joitakin vuosia sitten, ennen poliittista uraa, kuvattiin ainakin kerran kesässä johonkin naisten lehteen Mellsteni Paratiisirannan vedessä, se tuo mieleen aina uskomattomat kesät, kun minäkin istuin rannassa nauttimassa auringosta! Aurinko paistaa nytkin kyllä hellästi, merituuli hyväilee pehmeästi ja cafe Mellstenin possumunkit maistuisivat ihanalle, jos mulla ei olisi nyt NO SUGAR aikajaksoa menossa. Voin ajatella tätä kaikkea vain digi muodossa ja toivoa ettei digitaalinen elämä nostaisi enempää painoani, vaan 30.8 olisin saavuttanut elokuun painotavoitteeni ja pystynyt laihtumaan yhden digitaalisen kilon? Toistaiseksi olen pahasti jäljessä. Hurjaa tämä DIGITAALINEN ELÄMÄ!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti