maanantai 9. syyskuuta 2019

HARRIN TAPAHTUMAT: Maanantai Kahvittelupäivä!




Hyvää viikonalkua taas teille kaikille kahdelle blogini lukijalle, Viikonloppu on ollut taas suorataan herkullinen, enkä puhu painosta mitään, enkä siitä mistä löytyisi KURINALAISUUDEN ja ASKEETTISUUDEN TIE, ei se ainakaan täällä Espoossa ole? Niin tänään on taas ME KAHVITELLAAN kahvittelupäivä cafe TORPANRANNASSA. Ei ole taas aavistustakaan keitä sinne olisi tulossa ja olisiko vielä mahdollista istua terassilla? Tosin aamu TV:ssä kyllä kerrottiin että helteitä on tulossa tällä viikolla? Yksi asia joka tulee mieleen tästä päivästä, jos hän olisi vielä elossa, olisi äitini syntymäpäivä tänään.  Näillä ajatuksilla avataan taas uusi viikko ja näyttää siltä että tämä viikko onkin hyvin vilkas, tapahtumia ja buffetpöytiä...Huolestuttavaa....






                                  VIELÄKÖ TÄNÄÄN ON TERASSIPÄIVÄ?

9.9.2014 kirjoitettua.....
Hieno viikonloppu takana. Aurinkoa, pyöräilyä ja kävelyä merenrannoilla. Vierailuja buffet päytien äärellä. Nyt on aika karistaa tämä viikonloppu ja seuraavien päivien aikana myös tämän viikonlopun aikana kertyneet kilot pois. Tunnen tulleiden kilojen painon henkisesti harteillani. Tunnen olevani heikko. Annoin jälleen periksi houkutuksille. Maistuvalle elämälle. Joskus todellakin lause ELÄMÄ ON MAGEETA pitää todellakin paikkansa! Olen hukannut täysin sen KURINALAISUUDEN ja ASKEETTISUUDEN tieni. Olen alkanut epäilemään,, ettei se löydy täältä Espoosta ja Stadista ollenkaan. Sillä menet minne vain niin herkulliset terassit, ruokapaikat ja hauskat ystävät houkuttelevat niihin tutustumaan ja maistelemaan näitä kerta toisensa jälkeen. Tänään on taas KAHVITTELUPÄIVÄ cafe Kappelissa! Olen päättänyt jälleen kävellä kahvittelun jälkeen rantoja pitkin Kamppiin ja suoraan bussilla sitten kotiin Espooseen. Mutta, minua pelottaa, että joku näistä glamourin ja Dolce Vita elämää viettävistä ystävistä yrittää houkutella minua jälleen jonkun buffetpöydän äärelle. Minä en todellakaan voi tehdä sitä nyt. moneen päivään vaan mun on löydettävä se ASKEETTISUUDEN ja KURINALAISUUDEN TIENI!

  Elämä TUKHOLMASSAKIN näyttää vaaralliselta. Seurassani Taxineuvos PERTTI PAJUNEN

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti