perjantai 24. toukokuuta 2019

HARRIN TAPAHTUMAT: Rantapoika ja Rock and Roll


Tänään katsoin aamu-TV;tä ja vielä eilistä Suomen Jääkiekkojoukkueen huikeata voittoa Ruotsista. Hienoa. Sitten näin että THE 69 EYES bändin JYRKI69 ja JUSSI69 ovat myös TVssä kertomassa bändin 30 vuotisesta urasta ja keikkarundeista. Olivat juuri tulleet viisi viikkoiselta rundilla Amerikasta. Minä sain muutama päivä sitten tekstiviestin JYRKI69;ltä, kolme kuvaa, bändi ELVIKSEN kotitalon Gracelandin edessä, pinkin Cadilacin kuvan, ilmeisesti ELVIKSEN ja ROCKY patsaan kuvan ja ilmoituksen viikonloppuna TUULIMÄKI BOXING! Onhan tää huikee bändi. 30 vuotta kiertueita maailmalla, jossa heillä on vankkumaton kannatus ja fanijoukko!
ONNITTELUT 69 EYES....
Ja TVssä JYRKI 69 sanoi että ROCK AND ROLL tulee takaisin...joo, mullahan se ei oo kadonnu minnekkään sitten vuoden -58. jälkeen! Rock and Roll Forever!!!
Se on helpottavaa kuulla. Ja muutenkin tuntuu kaikki olevan ennallaan. Tuulimäessä treenit tänä keväänä ovat olleet edelleen ihan hyvä, mutta ainoa mikä ei oo ihan hyvä tai ei olleenkaan hyvä...olen vanhentunut tästä vuodesta 2011 taas ihan turhan monta vuotta...ihan huolestuttavasti...mutta ei auta, täytyy sanoa vain niinkuin poismennyt ystväni JYRKI HÄMÄLÄINEN sanoisi tähän...PAKKO JOUSTAA!!!


24.5.2011 kirjoitettua
Kesä on jo ihan ovella. Muutama päivä ja vaihtuu kesäkuu ja se on KESÄ silloin! Olen jo maistellut sitä muutaman ystäväni kanssa Mellstenin Paratiisirannalla vaikkei vielä shortsit jalassa ole siellä tarennutkaan. Sitä vastoin Tuulimäen boxingsalilla on tarennut shortsit jalassa ja on tullut jopa helteisen kuuma treenien aikana. Tää on ollut hyvä treenikausi. Olen onnellinen, että olen saannut olla terve ja pystynyt harjoittelemaan tätä minulle rakasta lajiani. Isäni synnyinlahjaa minulle! Sehän ei tässä iässä ole ihan itsestään selvää. Täytän nyt maanantaina 64 vuotta! Voin vain ihmetellä, kuinka tämä aika on vilahtanut tässä elämässä nopeasti. Vastahan äskettäin ratsasteltiin kameleilla OSKU KANERVAN kanssa välimerenrantaa. BEATLES lauloi YESTERDAY kappaleensa. Kaverit ja ihmiset ovat olleet tässä elämässä suurta. Nyrkkeilymatsit, nyrkkeilysankarit, joita olen saannut tavata ja kohdata, niin kehässä kuin sen ulkopuolellakin on ollut se yksi osa tätä elämääni. Rakkaus jota olen saannut kokea, jota olen kohdannut elämäni varrella on ollut merkittävä osa kiitollisuuttani elämästä. Perheeni, MURUNI, jonka kanssa kesäkuussa tulee 30 vuotta avioliittoa on uskomattoman hieno aikajakso elämääni, lapseni Jarri 27. ja Jessica 15. merkitsevät minulle paljon. Perheeni, siskoni ANNE, vielä elämässä mukana oleva äitini kuuluvat elämääni, niinkuin kaikki ystäväni ja ihmiset joita olen saannut tavata ja kohdata. Kaikkien kanssa ei olla tänään enään yhteydessä eikä kohdata face to face, mutta ovat varmasti mielessäni. Olen taltioinnut heitä kirjoituksiini myös mukaan. Nyt lähden KAHVITTELEMAAN cafe Caruseliin ja odotan uteliaana keitä taas tänään tulee paikalle? Niinkuin odotan uteliaana edelleen mitä tämä elämä tuo tullessaan, mutta haluan nyt kiittää elämää ja teitä kaikkia ystäviä ja ihmisiä elämän tieni varrella.....64 vuotta on kuitenkin pitkä tie, vaikka aika on mennyt nopeasti! Tervetuloa kesä 2011, tervetuloa elämä edelleen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti