torstai 28. heinäkuuta 2011

HARRY`s CORNER 28.7.2011


Tänä aamuna istun kotona partsilla juoden kahvia Elvis-mukistani ja katselen taivasta joka on vaaleanharmaa eikä aurinkoa nyt näy. Mutta en ole huolissani vielä ja vakuuttunut etteikö aurinko ja rantapäivä olisi mahdollista vielä tänäänkin? On kuitenkin vielä ihanan lämmintä. Kuitenkin funtsailen, että olemme ihan muutaman päivän päästä kääntymässä kohti elokuuta. Ja se tarkoittaa että mun "kesäloma" on ohitse! Jos nyt eläkeläisenä voi kesälomaa ollakkaan? Mua on hiukan alkanut vaivaamaan sana "eläkeläinen", varsinkin kun olen nähnyt niin monen kaverieni touhuavan täyttä päätä töidensä parissa, vaikka ovat vanhempia kuin minä! Ja olleet eläkeiässsä jo vuosia! Heidän pirteytensä ja aktiivisuutensa ihastuttaa. Voisin ainakin aluksi luopua tämän blogijuttujeni otsikosta ELÄKELÄISEN KEHÄKULMASTA ja muuttaa sen vaikka HARRYs CORNERìksi, mikä tuntuisi hiukan elävämmältä, nasevalta ja kansainvälisemmältä, ajatellen että onhan mulla FB-ystäviäkin useammista maanosista! Ja ensi viikon alussahan, maanantaina, teen paluun boxingtreenieni pariin Tuulimäen boxingsalille! Ja se avaa elokuun sekä syksyn 2011 treenikauteni! Tulevana perjantaina kahvitellaan taas KAHVITTELIJOIDEN kanssa cafe CARUSELLISSA, niinkuin tullaan tekemään jatkossakin aina perjantaisin 10.30-12.30. Tiedoksi vain jos haluat tulla mukaan KAHVITTELEMAAN! Tunnen mieleni aktiiviseksi, uteliaaksi ja positiiviseksi sekä innokkaaksi aloittamaan syyskauteni 2011! Tämä ehkä tuntuu teistä hiukan aikaiselta puhua syyskaudesta, mutta se alkaa mun kohdalla paluusta boxingtreenihini! En kuitenkaan luovu vielä, pidän siihen ikäänkuin option, päivistä rantaelämään jos ilmat ja olosuhteet sen sallivat, aurinkoa ja lämmintä riittää siihen! Mellstenin Paratiisiranta kuuluu edelleen elämääni. Minä tunnen vain, tai haluanko tuntea että "kesäloma" on ohitse! Joten aloitankin tässä nyt hengessä tällä uudellla blogiotsikoinnilla HARRY`s CORNER ja otan kaverini, tapahtumat ja kohtaamiset siihen mukaan niinkuin elämääni! Tervetuloa mukaan HARRY`s CORNER:siin! Ensimmäiseksi laitetaan soimaan CREEDENCE CLEAWATER REVIAL eli CCR:n "Down On The Corner"!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti