lauantai 23. heinäkuuta 2011

ELÄKELÄISEN KEHÄKULMASTA 23.7,2011


Istun partsillamme kotonani ja katselen ihmeissäni kuinka sataa kaatamalla, ukkonen jyrisee, salamat välähtelevät ja juon kahvia Elvis-mukistani. Pitäisiköhän tästä partsilta siirtyä sisään? Tosin olen jo kahtena viimeisenä iltana tottunut kirkkaisiin valoihin ja suureen "meteliin" sillä olen käynnyt perjantaina Hartwall Arenalla JERRIN kanssa katsomassa ja kuuntelemassa PRINCEÄ, joka oli todellakin vertaansa vailla oleva SUPERSTAR! Eilen ystäväni MASA von ELMIN kanssa oltiin sitten Helisngin Jäähallissa BRIAN SETZERIN ROCKABILLY RIOT illassa ja kyllä tämäkin kaveri on vertaansa vailla! Palasin eilen myös KAHVITTELEMAAN cafe Caruselliin ja kavereita oli paikalla runsaasti, lähes pari kymmentä, vielä olevasta loma-ajasta huolimatta! Mun loma-aikani, tietysti voi kysyä, mikä ihmeen loma-aika eläkeläisellä? Mutta tarkoitan tietenkin sitä, että olen lomalla siltä minun ASKEETTISUUDEN ja KURINALAISUUDEN tieltäni! Ja tämä loma-aika ja poikkeaminen tältä edellä mainitulta tieltäni on kyllä aiheuttanut runsaan painon nousun! Mistä Hawaijin Prinssi ARI WISKARIKIN oli kiinnostunut ja soitti mulle Helsingin Jäähalliin kesken konsertin ja sanoi kuulleensa luotettavalta taholta, että Rooman suosituimmassa gelatobaarissa on tullut uusi jäätelöannos nimeltään PLAYTIME, viiden jäätelöpallon sekoitus, suklaakastikkeella, mansikoilla ja runsaalla kermavaahdolla isossa jäätelökulhossa tarjoiltuna! En voi sanoa ARILLE muuta kuin MOLTO BENE, huhuissa on jotain perääkin! Mutta" nou hätä" uskon että löydän vielä sen ASKETTISUUDEN ja KURINALAISUUDEDEN tieni, kun katson sitä vaikka ensin ENIRON hausta, löytyykö jostakin sellaiset tiet, jos ei löydy, joudun laajentamaan etsintöjäni ja alkamaan kyselemään vanhoilta kavereiltani, ovatko he kuulleet kyseisistä teistä mitään? Olen varma että he tietävät, koska ovat niin trimmissä ja upeassa kunnossa, mutta nyt otan toisen kupin kahvia ELVIS-kuppiini ja yhden mansikkaleivoksen ennenkuin menen sinne ENIRO-hakuun! Nythän on muuten kai lauantai? Mihinkähän sitä menis tänään? Taidanpa mennä AMARILLOON....siis Espoon keskukseen, siellä meidän "Estrady Gladiaattorimme" DANNY heittää rock and roll keikan ja voisin kysyä vaikka DANNYLTÄ tietäiskö hän neuvoa minulle missä päin on ASKEETTISUUDEN ja KURINALAISUUDEN tie? Tosin hän saattaa vastata mulle.....TUULENSUOJAAN, TUULENSUOJAAN......ja laulaa vielä jotain PIILOPAIKASTA.....jonne hän tietää vain itse tien! Taas tulee vettä kuin saavista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti