maanantai 16. tammikuuta 2017

HARRY`s CORNER. TUNTUMAN SÄILYTTÄMINEN


Tämä meneillä oleva alkava vuosi on saannut siis alkunsa aika monipuolisesti ja monessa herkullisessa ruokapaikassa ja niinpä treenit Tuulimäen Boxingsalilla ovat alkaneet hiukan verkkaisesti mun kohdalla. Olen joutunut houkuttelemaan itseäni treenaamaan nimikkeellä TUNTUMAN SÄILYTTÄMINEN mikä tarkoittaa muutaman erän kevyempää harjoituta, kuin aikaisempina vuosina. Tai sitten, tästä olen sekä peloissani että huolissani, olen alkanut vanhenemaan ja tuleva 70. vuoden ikärajan lähestyminen huolestuttaa? Olen kuitenkin laatinut itselleni sen normaalin treenisession täksi vuodeksi 2017 tarkoituksena nostaa erämäärät entiselle, siis viime vuotisille tasolle. Saas nähä kuinka äijän käy? Tänään sain kuitenkin loistavaa valmennusapua, kun EX-Mestari JAN "Jankka" NYHOLM pistäytyi nyrkkeilysalille ja piteli vähän säkkiä ja valoi harjoituinnostusta "ukkeliin"!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti