maanantai 19. joulukuuta 2016

HARRY`s CORNER: MERRY CHRISTMAS BABY



 Haluan toivottaa teille kaikille HYVÄÄ JOULUA ja ONNELLISTA UUTTA VUOTTA 2017!

Vuosi on ollut jälleen hieno. Olen saannut elää jälleen vuoden perheeni kanssa. Olen treenannut vuoden ja käynnyt omaa taisteluani vanhuutta vastaan. Ja seuraavana vuonna jatketaan sitä taas. Olen saannut tilaisuuden käydä Rock and Roll konserteissa, mikä aina tuntuu hyvälle. Vuosi on kahviteltu kavereiden kanssa. Tämä on ehdottomasti yksi tärkeistä asioista ensi vuonnakin! Kivoja ja hauskoja kohtaamisia on mahtunut vuoteen paljon. Miten ensi vuonna? Se jää nähtäväksi ja koettavaksi? KIITOKSIA se on sana jonka haluan sanoa kaikille. Olen KIITOLLINEN olen saannut elää! Koitan jatkaa samalla teemalla kuin olen tähänkin saakka elänyt; TEE TYHJÄSTÄ MIELENKIINTOINEN ELÄMÄ! Voikaa hyvin ja parasta mahdollista tulevaa UUTTA VUOTTA 2017! Harri Piitulainen



















3 kommenttia:

  1. Kiitos! Rauhallista Joulua ja menestyksellistä Uutta vuotta!
    Toivottaa Thomas, yksi noista blogisi lukijoista.

    VastaaPoista
  2. Kiitos. Ja vau....teitähän on sitten ainakin neljä! Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta sinulle ja läheisillesi! Harri

    VastaaPoista
  3. Tavattiin kesällä Cafe Torpanrannan luona, kun olit vaimosi kanssa kahvilla ja minä olin perheeni kanssa juuri lähdössä pois.

    VastaaPoista