keskiviikko 17. elokuuta 2016

ELÄKELÄISEN KEHÄKULMASTA: NÄKEMIIN FACEBOOK?

Eilen illalla taas kerran menin klikkaamaan linkkiä, joka Messingerissä näkyi tulevan Puolasta, Olin juuri päivittänyt Facebookissa ARTO NILSSONIN ja mun kuvan ja kuvittelin jonkun puolalaisen lähettäneen mulle ARTSIN ja JERZY KULEJIN matsin Mexicon Olympialaisista. Klikkasin sitä ja sitten alkoikin aikamoinen virtuaalinen HULABALOO! Näytti siltä, että olin lähettänyt satoja viestejä, sen hemmetin linkin, enkä voinnut sille mitään. Tänään sitten olen saannut FB:ltä viestin, että jotkut toiminnot on multa seis huomiseen puoleenpäivään saakka. Tää alkaa jo olla vähän rasittavaa. Taitaa olla mulle jo kolmas kerta tälläisen virtuaalisen hyökkäyksen kohteena ja kun tätä ei voi edes väistää, ajattelinkin, että senverran väistän, että lopettaisin päivittäisen päivittämisen, poistin Messingerin ja avaan Facebookin vaikka kerran viikossa. Tietysti jään silloin ilman sitä virtuaalista säkenöivyyttä, jään paitsi sadoista glamourin häikäisevistä päivityksistä? En pysy mukana tapahtumissa, joita tuntuu olevan päivittäin. No, tilalle tulee vaikka lukuhetkiä kirjojen parissa. Tietenkin Boxingtreenit ja tunnit ovat olemassa. MILON (Jessican koira) ulkoiluttaminen. KAHVITTELUA ilman ryhmää, vain COFFEE TIME FACE to FACE , jossain paikassa, mikä eteen milloinkin sattuu. Sitten pitäisi seurata vähän Boxingia, paljon Futista, Englannin, Espanjan ja Italian Liigaa, ynnä muita CUP-pelejä joita TV ja VIASAT lähettää. Itseasiassa olin suunnitellut tätä jo pitemmän aikaa. Rohkeutta astua sivuun häikäisevästä ja briljantista virtuaalisesta maailmasta. Jäädä tarkkailemaan tätä elämää vain elämän päivittäisen harmauden kautta. Mulla on kyllä tärkeä vuosi edessä. 30.5.2017 täytän70 vuotta ja siihen mennessä pitäisi tään mun painoindexini kanssa päästä jonkinlaiseen tyydyttävään kilomäärään. Joka vaatii kyllä Banana Spliteistä luopumista ja ahkeraa treenaamista Tuulimäen Boxingsalilla. Aika näyttää olevan hupaa, joten jään kulkemaan taas kerran tätä henkilökohtaista ASKEETTISUUDEN ja KURINALAISUUDEN TIETÄNI. Mitä ja keitä tiellä kohtaan...se jää nähtäväksi tässä ELÄKELÄISEN KEHÄKULMASSA! Valitettavasti Suomen MIRA POTKONEN koki harmillisen niukan tappion ottelussa Olympialaisten loppuotteluun, mutta PRONSSIMITALI on kuitenkin jo voitettu! ONNITTELUT MIRA POTKOSELLE!


2 kommenttia:

  1. Voi Harri, ei hienoille ihmisille saa ehdä noin! Voin kuitenkin kertoa kuinka paljon rakkaat Kahvi Kaverit sinua kaipaavatkaa! Emme luovuta, ehkä jonakin päivänä käyt meitä taas kasomassa. Pidämne pystyttämääsi lippua korkealla!
    Voimia ja voi hyvin!😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän Ruhtinas Pokkeliinoa ja kerron etten ole luopunut mistään, väistän vain hiukan virtuaalista elämää Facebookissa, luopumatta siitä kokonaan, mutta päivittäen sitä ehkä vain kerran viikossa ja kahvittelua jatkan edelleen lähes päivittäin sitä ja tapaamista kaipaavien kanssa. Tänään Rööperi Fest kello 21.🎸

      Poista