perjantai 16. joulukuuta 2022

HARRIN KEHÄKULMASTA: Joulu lähestyy

Tänään taas törmäsin yhteen blogijuttuuni vuodelta16.12. 2013 siis yhdeksän vuotta sitten, kiinosti se mitä ihmettä silloin kirjoitin? Joulun läheisyys oli mielessäni, niinkuin nytkin kun kuuntelen ELVIKSEN joululauluja ja olen valmiina lähtemään sille kuukausilounaallemme tapaamaan ESA HEINOSEN burgerien äärellä. Kun luin jutun huomasin ilokseni, että varsin samanlaista ja yksinkertaista elämää on toiveissani taas tulevanakin vuonna 2023 on treeniä, on kahvittelua kavereiden kanssa ja on Rock and Rollia....hmm....ja tuossa kuvassa joitakin päiviä sitten Tukholman vanhassa kaupungissa vanhassa suositussa konditoriassa Latte & Princestårta....oi oi tätä elämää....




16.12.2013 kirjoitettua
JOULU LÄHESTYY! Ja siltä emme voi välttyä kukaan. Se valtaa kadut, kauppojen ikkunat ja markkinoinnin. Postiluukusta tulee joulumuistutusta joka päivä. No minä oon tavallaan ihan jouluihminen, vaikkei se mulle sitten loppujen lopuksi merkitse paljoakaan. Se merkitsee enemmänkin sitä, että tämä nyt eletty vuosi alkaa kokea loppuaan. Ja enemmän kuin joulu, mulle on ollut aina ihmeellisempää tunne, että olen selvinnyt taas tästä vuodesta ja tunnen siitä aina kiitollisuutta ja löydän menneestä vuodesta onnellisuutta, rakkautta ja hauskuutta. Silti myös helpotuksen tunne valtaa minut sen loppumisen myötä. Minua kiehtoo aivan uskomattoman paljon mitä kaikkea tuleva UUSI VUOSI tuo tullessaan. Siitä olen aina yhtä utelias?
Vaikka eihän mun nyt näin eläkeläisenä pitäis olla mitään ihmeellisempää syytä olla utelias tulevasta? Tietysti olen tapani mukaan tehnyt jo uuden treeniohjelman ensi kevätkaudeksi 2014, joka antaa pientä sykettä ja puuhaa mulle lähes päivittäin. Ja haastetta! Sitten on pari-kolme Rock and Roll matkaa ja konserttia lyöty lukkoon. Maanantaisin on KAHVITTELUT cafe TORPANRANASSA, joka antaa loistavan mahdollisuuden tavata kavereita ja kuulla uusia kuulumisia heidänkin elämästään. Sitten on tämä virtuaalinen maailma, blogijutut, Facebook ja ym.ym ja mistä sitä tietää vielä mitä uutta kaikkea tässä virtuaalimaailmassa tapahtuu. Olenkin pitänyt muutaman viikon paussin tässä blogikirjoittelussani ja ilmeisesti hukannut ne kaksi seuraajaani, lukijaani, jonkun toisen blogin lukijaksi tällä aikaa. Joudun aloittamaan tämän ihan samoin kuin uuden vuoden, joka on täynnä uusia tyhjiä kirjoittamattomia sivuja, joita elämä aloittaa täyttämään. Ja kuinka jännittävää se onkaan? MITÄ, MISSÄ ja MILLOIN ja KUKA ja KEITÄ on siinä mukana? Se on aina yhtä suuri arvoitus, joka kiehtoo minua. Ja kuitenkin, sitten kun vuosi on tässä vaiheessa olen helpottunut, että olen yleensä selvinnyt vuodesta, koska se tuntuu minulle aina suurelta haasteelta. Mitä ihmettä ja miten täyttää niitä tyhjiä sivuja? Olen siis taas valmiina ELÄKELÄISEN KEHÄKULMASSANI. Ja aivan kuin tähän liittyen uskomaton, charmikas, hollywood-tähteä muistuttava PERTTI URA, mainos ja markkinointimaailman guru, lähettää minulle FACEBOOKISSA pyynnön, että tykkäisin EVENMAN yrityksestä? Luen hätäisesti mikä EVENMAN ja mikäli ymmärsin oikein EVENMAN pyrkii poistamaan kaiken tyhjyyden ja tylsyyden meistä ja meiltä yhdellä napin painalluksella!!! Täytyy varmaan lukea vielä tarkemmin, mutta EVENMAN saattaa olla mullekin pelastus...vain yhdellä napin painalluksella, poistuu kaikki tyhjyys ja tylsyys....edessä saattaa olla helppo UUSI VUOSI 2014!

                     

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti