keskiviikko 29. toukokuuta 2013

ROUTE 66

On aika lähteä taas treenaamaan Tuulimäen Boxingsalille. Viimeistä kertaa 65:sena, sillä huomenna olen kulkenut tietäni 66 vuotta. Oikeastaan se on aika paljon. Voin olla iloinen, kiitollinen tiestä, jota olen kulkenut. Se ei ole aina ollut helppo. En ole osannut aina valita ihan oikeaa tietä, tai mistä sen tietää, ehkä toiset tiet olisisivat vienneet vielä enemmän mettään. Joka tapauksessa tämä tie on ollut täynnä tapahtumia, rakkautta ja ystäviä. Minulla on ollut viimeiset 32 vuotta ihana vaimo, siis todella ihana. Lähdetään ihan kohta toiselle häämatkallekkin. Ensimmäinen oli 1981 kuumassa Rhodoksessa. Minulla on kaksi rakasta lasta. JERRI ja JESSICA jotka ovat varttuneet näiden vuosien mittaan, mutta he ovat edelleen tärkeä osa tätä elämää tässä päivässä. Oikeastaan haluan vain kertoa. Olen onnellinen ja tyytyväinen elämään ja tähän päivään. En ole enään nuori, mutta mieleni tuntuu kuitenkin nuorelta ja 66 vuotta kuulostaa tosi seksikkäältä ruotsiksi SEXTIO SEX!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti