lauantai 12. tammikuuta 2013

ELÄKELÄISEN KEHÄKULMASSA 12.1.2013

Tämä lauantai on yksi viikon parhaimmista aamuista, kun olen itse herännyt jo seitsemältä. Perheen tytöt nukkuvat vielä. Kaikkialla on hiljaista ja aamu ikäänkuin hiipii taas esiin. Olen keitellyt kahvit, syönnyt loistavan kinkku-juusto piirakan, niin,niin, tiedän ei pitäisi, mutta kun maistuu niin hyvälle. Näin lauantaiaamuna.
Eilen kahviteltiin cafe Torpanranassa "YLÄ-ASTEEN" poikien kanssa seuranamme yksi lady KUNINGATAR ELISA. Kuulin jälleen huikeita tarinoita elävästä elämästä. Tuntuu että ystävilleni tapahtuu koko ajan jotain henkeäsalpaavaa ja jännittävää. Yksi suuri uutinen oli että kuvassa takanani oleva "Vantaan Unelma" todellinen monitoimimies ERKKI "Tapsa" NIKKANEN jää eläkkeelle maanantaista alkaen. Eli hän siirtyy virallisesti "YLÄ-ASTEELLE" ja meidän muiden luokalle. Ei muuta kuin tervetuloa ja niinkuin nykyisin aina peukkua jos tykkäät. Tuntuukin kuinka kaikki suosio mitataankin nykyään virtuaalisesti, kuinka monta tykkääjää sinulla on esimerkiksi FACEBOOKISSA. 6000 tykkääjää on ihan kohtuullinen määrä. Minulla on vasta 6. joten on parannettaavaa. JARI SARASVUO kertoi eilen KORKOJEN KANSSA TV-ohjelmassa että on aloittanut TWITTERIN bloggauksen ja saaneensa muutamssa päivässä jo, olikohan se 12000 seuraajaa. Vau, minä kun olen blogannut sinne jo piemmänkin aikaa olen saannut vasta 5 seurajaa ja niistä viidestä minä itse olen yksi seuraaja, joten 4 taitaa olla oikea luku. Huh, kuinka surkeata. Ei tää virtuaalinen elämä taida olla mun alaani. Ja oikeataan eihän mun alaani ole enään mikään. Eläkeläisukko joka tapaa muita eläkeläisukkoja, joiden kanssa muistellaan mennyttä nuoruutta, jos sitäkään enään kunnolla muistaa?
Tässä kuvassakin meitä kaksi vanhaa ystävää jo 60-luvulta saakka kuukausilounaalla CHICO`sissa loistavien ja maukkaiden Cajun-burgereiden äärellä. Vasemmalla voimisteluopettaja, ex-uimahyppääjä, HJK:n ja Suomen jalkapallo maajoukkueen ex-fysio, joka yllättävää kyllä, eläkeiästään huolimatta näyttää viriililtä, Hollywoodimaisen upealta mieheltä, joka saisi varmaan ainakin virtuaaliset peukut nousemaan FB:ssä ja TWITTERISSÄ seuraajia runsaasti, jos hän sinne ehtisi tulla mukaan. No eipä tässä taas muuta, jatketaan tätä virtuaalista ja oikeata elämääkin lähtemällä treenaamaan Tuulimäen boxingsalille hiukan sitä, mitä se nyt olikaan, sitä boxbox juttua. Se on kyllä raskaampaa ihan oikeasti kuin virtuaalisesti ja siinä tulee hikikin, no ei auta....boxbox!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti