torstai 15. kesäkuuta 2023

HARRIN KEHÄKULMASTA: Elämänmenoa 15.6.2023

Tässä pienenä INFONA kun olen saannut aina välillä kyselyjä mistä voisi ostaa NYRKKEILIJÄN UNELMA kirjaani? Sen painos on ajat sitten jo loppunt, mutta minä sain kerran joitakin itselleni ostettua ja olen pitänyt niitä tallessa, jos joskus joku sitä kirjaa haluaisi hankkia itselleen. 

NYRKKEILIJÄN UNELMA kirja! SONNY LISTON ja minä tapasimme toisemme ensi kertaa 1967 Göteborgissa! Tästä onkin kauan, niin kuin siitä kun 30.5.1947 synnyin mestarinyrkkeilijä YRJÖ PIITULAISEN poikana ja samana päivänä hän liitti minut Viipurin Nyrkkeilijöiden jäseneksi. Aloitin aktiivinyrkkeily harjoituksen 1960 ja seurasi 10 vuotta nyrkkeilyä, joka täytti koko elämän. Siitä olen kirjoittanut kirjani NYRKKEILIJÄN UNELMA joka on täysin mun oma kirjoitus siitä, mitä kaikkea ehti tapahtua sen kymmenen vuoden aikana.  

                                                                                                                                                                     

NYRKKEILIJÄN UNELMA kirjoja tilattavissa harripiitulainen@gmail.com




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti