sunnuntai 1. tammikuuta 2012

HARRY´S CORNER 1.1.2012


Ihan ensimmäiseksi haluan toivottaa teille kaikille ystävilleni, jotka luette tätä blogiani HYVÄÄ ja ONNELLISTA UUTTA VUOTTA 2012! Toivottavasti olette täynnä ENERGIAA ja VOIMAA sekä UTELIAISUUTTA tulevaan vuoteen! Onhan se niin kiehtovaa, kun uusi vuosi alkaa. Se on kuin kirja, jonka avaat ensi kerran ja aloitat sen lukemisen sen ensi sivulta. Lähdet tutustumaan tarinaan, joka vie sinua eteenpäin monine tapahtumineen, vivahteineen, saattaa tuoda eteen valtavia yllätyksiä, se voi tuoda rakkautta, onnellisuutta, myös surua ja vähemmän onnellisia jaksoja. Se on elämää ja se pitää sisällään niin monenlaisia asioita etten ainakaan minä ole vieläkään 64 vuotisen elämäni aikana siihen kyllästynyt ja uteliaisuus elämää kohtaan on edelleen voimakas. Tietenkään en ole enään yhtä energinen ja riehakas kuin nuoruudessani, yhtä vallaton mieleltäni,mutta se uteliaisuus elämää kohtaan on säilynyt. Ja ehkä se arvostus ystävyydestä, ihmisistä, joita on mahdollisuus tavata, tutustua heihin sekä niiden ystävien, jotka ovat jo sieltä kymmenien vuosien takaa, antaa perspektiiviä ymmärtää ystävyyden merkitystä ja arvokkuutta. Se kertoo myös kuinka kauan tätä elämää on jo eletty. Kuinka paljon on ehtinyt tapahtua? Olen aina ja olen yhä KIITOLLINEN kaikesta kokemastani, ystävistä, joita olen saannut kohdata, en oikeastaan voi sanoa että olisin tehnyt jotain suurta, mutta voin sanoa, että ELÄMÄ ON OLLUT SUURTA! Taphtumien kirjo siinä on ollut kieltämättä värikäs. On ollut dramatiikkaa, on ollut jonkinlaista glamouria ja menestystä, on ollut epäonnistumisia, en ole ehkä osannut aina valita oikein ja ajatella mikä olisi järkevintä? Olen antanut usein sydämeni ja mieleni ohjata elämääni. Olen heittäytynyt siihen kaikella uskolla sen oikeuteen ja törmännyt sitten seinään, pudonnut pepulleni, katsellut ympärilleni epätoivoisena, miten tästä nousisi? Mutta nyrkkeilijän sydämeni on pakottanut minut aina nousemaan ja jatkamaan "otteluani" ja nyt tänään 64v. ikäisenä voin olla vain KIITOLLINEN, että olen sen tehnyt! Nautin tänä päivänä elämästä yhtä uteliaana, mitä vielä on edessä? Nautin siitä, että minulla on perheeni MURUNI, JESSICA-tyttöni, JERRI-poikani, olen voinnut olla heille isä. Ehkä olen ollut heille vähän "omituinen" isä nyrkkeilijän menneisyyteni ja nyrkkeilijän mieleni vuoksi, ovat ehkä joutuneet kohtuuttomasti kuulemaan siitä, mutta se on MUN ISÄNI synnyinlahja minulle! Se on vain tosiasia ja on kuulunut mun elämääni. Enkä ole voinnut unohtaa sitä, en ISÄÄNI YRJÖ PIITULAISTA, joka muuten täyttäisi 5.1 91vuotta, jos olisi vielä joukossamme! Sydämessäni hän on kuitenkin yhä!Näin avaan tämän vuoden 2012 tällä kirjoituksellani ja toivotan teidät taas mukaan jatkamaan tätä elämänpolun kulkemista kanssani. Katsotaan mitä vuosi tuo tullessaan, ensimmäinen sivu on vasta kirjoitettu! Vielä kerran HYVÄÄ ja ONNELLISTA UUTTA VUOTTA 2012!,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti