torstai 3. marraskuuta 2011

MENNÄÄN KAHVILLE 3.11.2011


Jaa, niinpä se on taas torstai ja päivät vilahtavat koko ajan kauheata vauhtia eteenpäin. Juuri ja juuri ehtii käydä treenaamassa. Hah, hah, eihän se niin ole vaan sitä niin helposti keksii jotain muuta puuhaa, että välttyis siltä rasitukselta. Joka tapauksessa olen hoitanut sen kiitettävästi (voin siis kiittää itseäni), mutta tänään lipsuinkin sitten taas kunnolla ja olen sortunut herkutteluun. Ja niinkuin usein olen sanonut, etten sortuisi niin helposti, jos ei olisi niin paljon ystäviä, jotka houkutelevat buffet-pöytien ja muiden herkkujen pariin. Nytkin olin aivan vakaasti päättänyt mennä syömään salaattiannoksen Tapiolaan ja Waynesiin kahville, kun Stockkan käytävällä törmään ystävääni jo 60-luvun alkupuoliskolta, RONI KASPIIN, ex-ravintoloitsija, Ravintola TOM TOM Lauttasaaressa. Sen muistavat 70-luvun nuoret hyvin. Lisäksi RONILLA oli oma suosittu bändinsä 60-luvulla ja hänen bravuurinsa oli laulaa kappale HAVA NAGILA. SAKKE ja MIKKI NUORIVAARA sekä MATTI OILING olivat ainakin bändissä. RONI oli myös mun PR-mies yhdessä vaiheessa, kun mulla oli niin "kiirettä" etten ehtinyt itse vastaamaan haastattelupyyntöihin ja TV:ssä esiintymiskutsuihin (heh,heh tää on ihan totta), hullua aikaa, mutta hauskaa ja hauskoja hetkiä RONIN kanssa mahtui niihin aikoihin. Oli kiva nähdä RONI edelleen trimmissä, 70 vuotta vähän aikaa sitten täyttänyt. Hauis kunnossa, energinen mieli. Ja se mikä tekee hänestä myös vaarallisen (minulle) oli se että tietäen heikkouteni jäätelöä kohtaan, hän suorastaan pakotti minut syömään BEN & JERRY jäätelöä, ensin mansikkaa, sitten suklaa, sitten se cookies BEN ja JERRY, siinä samalla kun vaihdoimme kuulumisia ja muistelimme vanhoja, mikäli nyt näin"nuoret" voivat vielä muistella vanhoja, eiks se 60-luku ollut ihan tuossa "eilen"? No eipä auta. Oli mukava nähdä RONIA ja saada taas se kilo takaisin minkä viime kuukautena laihdutin! Mutta tälläista se elämä on, välilla saa ja välillä menettää! Herkullinen torstai! Huomenna sitten taas KAHVITELLAAN cafe Caruselissa, poikani JERRI täyttää 27 vuotta, aika kuluu, mutta matka jatkuu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti