sunnuntai 7. elokuuta 2011

HARRY`s CORNER 7.8.2011


Ah, tätä sunnuntai-aamun rauhaa. Istun partsilla Muruni kanssa, joka yllätti mut nousemalla tänään ennen minua ja oli keittänyt kahvit ja istui partsilla jo, kun minä vasta nousin ylös! Ihana nainen muuten! Linnut laulavat pihapuissa ja aurinko yrittää pilkistellä pilvien välitse. Mutta tosiasiasia on, että rantakausi on ohitse, ainakin minun kohdaltani. Tältä kesältä. Saatanhan minä innostua siitä vielä joskus tulevina vuosina taas uudelleenkin? Näin positiivisesti ajatellen ja uskoen, että vuosia vielä on tulossa. Olin eilen hautajaisissa Hyvinkäällä ja ainahan se pysäyttää ja panee ajattelemaan. No ajatellaan kuitenkin, että tää elämä on niin makeeta, niin ihanaa, ettei tästä vielä kannata ainakaan ajatuksissa luopua. Olen siis täynnä hyvää fiilistä kohti syksyä. Treenejä, ehkä muutamia treenattaviakin on tulossa, rock and rollia ja viihdetilaisuuksia joihin olen menossa. Ensi sunnuntaina STEPA SUVION patsaan julkistamistilaisuus AIRAN Hyrsylän Mutkassa. Kahvittelut perjantaisin cafe Carusellissa, jossa viime perjantaina kävi vieras Floridasta, nyrkkeilykaverini, en voi olla mainitsematta, jonka kanssa ollaan ratsastettu kameleilla pitkin välimerenrantaa turkoosinvärisen meren äärellä, 40 asteen lämmössä, eli kyseessä on siis Floridan" EMIIRI" OSKU KANERVA, joka lentää maanantaina takaisin Hollywoodilaiseen elämäänsä, Banana Spliittien ja boxingin pariin! Minä jatkan täällä tätä omaa pientä ja yksinkertaista elämääni kulkien ASKEETTISUUDEN ja KURINALAISUUDEN tietäni, mikäli nyt pystyn sillä kulkemaan, sillä niinkuin usein olen sanonut, se olisi minulle helppoa, ellei minulla olisi ystäviä jotka elävät GLAMOURIN ja SÄIHKEEN täyttämässä maailmassa ja houkuttelisi minuakin kurkistamaan sitä heidän elämäänsä. Taakkamme on meillä itsekullakin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti