lauantai 13. marraskuuta 2010

ELÄKELÄISEN KEHÄKULMASTA 13.11.2010

On lauantaiaamu tai oikeastaan jo aamupäivä. Olen nukkunut tavallista myöhempään, sillä ROCK and ROLL elämä on vaatinut veronsa. Olin nimittäin siellä Tukholmassa katsomassa JERRY WILLIAMS showta muutaman ihanan ystäväni kanssa. Konsertti oli torstaina 11.11 upeassa tunnelmaisessa TYROL showravintolassa Djurgårdenissa. Menimme sinne hyvissä ajoin ja katselimme mitenkä jono sen ulkopuollella kasvoi kasvamistaan. Taxit toivat ihmisiä vinhaa vauhtia. Sisään päästyämme saimme loistavan pöydän, josta näköyhteys stagelle ja koko saliin oli hyvä! Sali täyttyi ääriään myöten, vaikka oli arki-ilta. Meitä istui pöydässä mun ja ESA MALMIN, koulukaverini 1960. Jonka kanssa ystävystyimme heti yhteisenä innostuksena ELVIS ja ROCK and ROLL musiikki. Sitten pöydässämme istui itse ESTRADI GLADIAATTORI Suomen "SHOWVIIDAKON VALTIAS" DANNY sekä D-teamin ja D`VOICES yhtyeen toinen suloinen laulajatar VARPU VIRTA, "Tekniikan Tohtori" MATTI JÄRVELÄINEN viehättävän VAULANSA kanssa. Joten tunnelma pöydässä oli siis hyvin lämmin ja harras odottaessamme Mr. DYNAMITE JERRY WILLIAMSIA stagelle! Salissa olivat myös minun lapsuudenystäväni, samoilta kovilta stadin kulmilta oleva ja "kirvelevän" painitappion minulle aiheuttanut, TOPMOST yhtyeen laulusolisti, sekä mittavan uran levy-yhtiön POMONA tehnyt GUGI KOKLJUSHKIN suloisen vaimonsa kanssa ja heidän pöydässään istui GUGIN tavoin levy-yhtiön SONETIN POMO ja JERRY WILLIAMSIN keksijä niinikään vaimonsa kanssa. Kävin morjestamassa heitä ja toivottamassa heille myös hauskaa iltaa ROCK and ROLL TAIVAASSSA! 11.11 illan päivämäärä oli minulle nostalginen. 11.11.1966 44vuotta sitten olin myös Tukholmassa ja nyrkkeilin siellä ensimmäisen ammattinyrkkeily otteluni 14000 ihmisen edessä. Ja silloin Rock and Roll suosikkini olivat Ruotsissa JERRY WILLIAMS ja Suomessa DANNY! Onko aika pysähtynyt? Vaiko minä jämähtänyt? Ei, ei ollenkaan. Aika on vain vierähtänyt niin nopeasti. Olemme kaikki vanhentuneet, mutta emme kuitenkaan vielä vanhoja. Sen todisti DANNY viikko-pari sitten Finlandia-talon stagella ja sen todisti tänään JERRY WILLIAMS 68v. ENERGISELLÄ ja RÄJÄHTÄVÄLLÄ Rock and Roll Show:llaan joka vei meidät juurille, ihan niinkuin DANNY Finlandia-talossa, sinne mistä kaikki alkoi, rakkaus Rock and Rolliin ja musiikkiin, ainakin mun juurille! Nyt kun olin pari päivää pois stadista sain tunteen, että olen ollut kauemminkin, ainakin kun katson facebookin ja ynnä muita kutsujen määrää. Terveisiä jotka olin sannut näiden parin päivän aikana. Yksi mikä oli mukavaa ihan erikseen, oli kun yksi maamme SUPER NAINEN "Miss OLYMPIA vuodellta 1981,KIKE ELOMAA, sitähän emme koskaan unohda, oli vieraillut FB ryhmässäni HP TRAINING ja kommentoinut sinne ihastuttavasti treenaamisestani. Voin sanoa tälle SUPER LADYLLE joka itse on loistavassa stimmissä edelleen, että olen vain aloittanut taistelun vanhuutta vastaan, paha vastus ja tiedän että jossakin vaiheessa häviän, mutta en vielä, en ainakaan aio sitä tehdä. Tosin vielä tänään huilaan treeneistä ja koitan mm. selvitellä keitä oikein eilen vieraili KAHVITTELEMASSA cafe Carusellissa, kun me kahvittelimme Tukholmassa. Paroni MAKKONEN oli lähettänyt kuvia perjantaista Carusellissa. Koitan palautua tähän ELÄKELÄISEN KEHÄKULMAANI vierailusta ROCK and ROLL TAIVAASSA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti